poniedziałek, 2 stycznia 2012

Mój dzień w książkach

Dziewczyny pisały niesamowicie ciekawe rzeczy to też postanowiłam się dołączyć. :D

Zaczęłam dzień (z) Madame Hemingway.
W drodze do pracy zobaczyłam Grzesznika
i przeszłam obok  Maskarady,
żeby uniknąć Śmierci w wodzie ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Lucasie.
W biurze szef powiedział: Dotknij prawdy.
i zlecił mi zbadanie Grawitacji.
W czasie obiadu z Bożą Ladacznicą
zauważyłam Pokojówkę z Titanica
pod Skalpelem .
Potem wróciłam do swojego biurka Alchemika.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Słowo Pirata
ponieważ mam Las zębów i rąk.
Przygotowując się do snu, wzięłam Tabletkę z krzyżykiem
i uczyłam się Zagubionych symboli,
zanim powiedziałam dobranoc Władcy Pierścienia .

3 komentarze:

  1. Bardzo chętnie przeczytałabym "Pokojówkę z Titanica" i "Maskaradę" :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Las zębów i rąk będę już niedługo czytać. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Las zębów i rąk był moją ostatnią ksiązką przeczytaną w 2011r - mam pozytywne uczucia po przeczytaniu i teraz czekam na kontynuację:)
    ps. obiad z Bożą ladacznicą - bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń