piątek, 9 grudnia 2011

Hej :)

Totalnie nie wiem jak zacząć (podobno początki są najgorsze), więc witam wszystkich serdecznie. :)
Jestem Kadzia i mam zamiar rozpocząć blog z recenzjami książek. (wow, nie? :D)

Nie jestem osobą, która umie ładnie pisać, używać pięknych słów i tak naprawdę to nie będą prawdziwe recenzje. To raczej coś w stylu przemyśleń/uczuć do danych książek.
Na początku zrobię opcje kopiuj/wklej i wkleję moje stare recenzje, dla "zapoznania".
Mam coś do siebie, że o złych książkach nigdy nie napisałam, więc na razie będą to tylko dobre opinie. :)
Wstawienie pierwszego posta może trochę potrwać, bo mam zamiar zrobić kilka poprawek.
No i szczerze wciągnęłam się w serial "El Barco" i będę leciała go oglądać. :D
Więc zapraszam wszystkich i życzcie mi powodzenia. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz