sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych Świąt!

 <- Genialne jajeczko z barwami mojego klubu (zielony, czarny, czerwony) ♥

i wiem, że na ostatnią chwilę, ale większość dnia spędziłam w kuchni, trochę sprzątałam, a jak znalazłam się na kompie to obejrzałam genialny film ("i że Cię nie opuszczę"), a potem najnowszy odcinek GossipGirl.. w takim razie dopiero teraz..

życzę wszystkim blogerom, czytelnikom i molom książkowym, a także wydawcom wesołych, spokojnych i radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego. Oby ten czas był spędzony jak najmilej z rodziną, przyjaciółmi czy książkami. Wielu uśmiechów, smacznego jajeczka i nie mogłoby zabraknąć, mokrego dyngusa (miejmy nadzieję, że nie przez deszcz).
Wesołych Świąt dla każdego z osobna i wszystkich razem.



PS: a po świętach kolejne recenzje i spróbuję naskrobać coś o "i że Cię nie opuszczę", ale nic nie obiecuję!

28 komentarzy:

  1. A wkleję u Ciebie taki wierszyk:

    Niech zajączek w koszyk wskoczy,
    Mokry dyngus Cie zaskoczy,
    jajko będzie smakowało,
    i brzuch będzie radowało

    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jest prześliczny, bardzo dziękuję!!
      I tak skrycie przyznam, że w sam raz dla mnie (czekam na dyngusa tak samo jak na jajeczko).

      Usuń
  2. Ja właśnie wróciłam z rezurekcji i tak.. od razu komputer.
    W każdy razie wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego! Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero idę na 12.30, więc chwilę odpoczywam po śniadaniu (+ 5 kg) i dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Zdrowych, radosnych, pogodnych i rodzinnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę Tobie spokojnych i radosnych świąt Zmartwychwstania Pańskiego. Oraz literackich i czytelniczych spełnień, niech Ci wpadają w ręce same arcydzieła! ;)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i tobie życzę tego samego! Boże pęknę! A wszystko takie pyszne że nadal mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać, ale ja dalej jem. Przyszłam ze mszy i dobrałam się do ciasta.. ech i ten czekoladowy króliczek..
      I dziękuję!

      Usuń
  6. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych :)

    PS. Całą trylogię już przeczytałam, teraz pozostało mi tylko zrecenzować :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I w takim razie czekam szczególnie na recenzję Kosogłosa, bo on wywołał we mnie najwięcej sprzecznych emocji.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, normalnie spełnienie moich marzeń!

      Usuń
  11. Trochę się spóźniłam, ale także życzę Ci wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I już po świętach, mam nadzieję, że były udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście do udanych mogę je zaliczyć, a ilę jedzenia! <3
      Tak to lubię.

      Usuń
  13. Niestety już po Świetach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale ja mam jeszcze wtorek wolny (no może nie wolny od nauki..). I trochę dobrego jedzenia po Świętach zostało! haha
      A teraz wracam do francuskiego.

      Usuń